Pan chce książkę serwisową a nie instrukcje. A poco. Może wpisy mu się w starej skończyły
[O1] schemat IC Octavia I 2002 TDI 110 PS ma ktoś?
Zwiń
X
-
[O1] schemat IC Octavia I 2002 TDI 110 PS ma ktoś?
schemat IC Octavia I 2002 ma ktoś? bo chciałbym wiedzieć jak to dokładnie jest podłączone bo chciałbym wsadzić większy bo mi się moc zwiększyła a szukałem już pow forum i nichttp://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=27260
Było: 110 KM 235NM
potem: 129KM 267Nm
Obecnie: 154KM 354NM
-
-
a co proponujesz bo nie wiem co wstawiać i co najlepiej podejdzie bo rożne opcje słyszałem i czy duż roboty przy tym będzie. Obecnie mam 154KM i 354Nm i IC to podstawa większy bo się ciepło zrobiło i puchnie seriahttp://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=27260
Było: 110 KM 235NM
potem: 129KM 267Nm
Obecnie: 154KM 354NM
Komentarz
-
-
octaviawrc, no tak tylko pytanie co najlepiej podejdzie i którędy to mnie najbardziej ciekawihttp://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=27260
Było: 110 KM 235NM
potem: 129KM 267Nm
Obecnie: 154KM 354NM
Komentarz
-
-
Od razu uprzedzę pytania :szeroki_usmiech Nie, nie pomyliłem się. Jakbym montował drugi raz kupiłbym ten 4cm mniejszy, w zupełności wystarczy.
Montaż fmic jest banalny. Potrzebujesz kawał solidnego płaskownika. Robisz dwie dziury w belce zderzaka i dwie w belce, na której trzyma się dolna osłona silnika z przodu. Plastik pod chłodnicą można odkręcić, połamać, zrobić dziurę... cokolwiek. Tniesz płaskownik, doginasz, robisz w nim dziurki, skręcasz wszystko i gotowe.
Jeśli chodzi o orurowanie to nie jest już tak kolorowo. Stalowe rury, kolanka, zbrojony wąż elastyczny. Tutaj trzeba rzeźbić :twisted:
Komentarz
-
-
krzysiek13, a którędy puścić rury?http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=27260
Było: 110 KM 235NM
potem: 129KM 267Nm
Obecnie: 154KM 354NM
Komentarz
-
-
Walus, czy kierownice powietrza, tą plastikową do chłodnicy silnika całkiem wywaliłeś? W poliftowej O1 jest chyba trochę więcej miejsca pod zderzakiem i jest chyba możliwość zawieszenia ICka pod belką bardziej w przód i skierowania króćców do tyłu zamiast do przodu jak u Ciebie. Właśnie na dniach będę dokładnie taki sam ICek montować u siebie i mam nadzieję że takie rozwiązanie się powiedzie. Jak nie to będę miał prawie nówkę też do sprzedania :lol:
P.S. Gdzie znalazłeś taki fajny kanał-najazd?
Komentarz
-
-
Musze cie rozczarować jest tyle samo miejsca lift i przed. Kierownice powietrza lekko potraktowałem brzeszczotem, 5min.roboty (jakieś 3 cm.)
Nie ma szans założyć ic inaczej niż jest to na zdjęciach. Musiał byś całkiem wypchnąć ic do przodu o jakieś 3cm(może być za mało) , ale nie założysz zderzaka.
kanał jest na ulicy sienkiewicza za dawnym mamutem. A za płotem jest gośc co ci to pospawa lub możesz jechać do niego od razu.
Komentarz
-
-
dzięki bardzo za pomochttp://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=27260
Było: 110 KM 235NM
potem: 129KM 267Nm
Obecnie: 154KM 354NM
Komentarz
-
-
a mam pytanie, ile koni z 1,9 tdi 110 można samym programem i ile nm uzyskać?
kolejne to - jakie przyspieszenie będzie od 0 do 100 po programie, jaki v max licznikowy i jakie czasy na 400m to wtedy kręci i jakie auta objeżdża?Skoda Octavia I 1.8T 20V 209 KM & 329 Nm 2007r by TuneUp Gdańsk
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Cokea mam pytanie, ile koni z 1,9 tdi 110 można samym programem i ile nm uzyskać?
kolejne to - jakie przyspieszenie będzie od 0 do 100 po programie, jaki v max licznikowy i jakie czasy na 400m to wtedy kręci i jakie auta objeżdża?
Czasów Ci nie podam, bo nie mierzyłem.
V max licznikowy 210-215 miałem (po płaskim).
Objeżdża np. A3 2.0 TDI BKD
Ja bym Ci polecał, czego sam nie zrobiłem i żałuję wymienić chociaż wtryski na 216, 230 to wtedy na standardowym turbo i pompie można koło 160KM wyciągnąć.
Komentarz
-
-
jak szukałem po necie, to gdzieś tam napisali, że 2masa w 110KM/235Nm wytrzyma ok. 315Nm. moc na zdrowym to max. 140-150KM. mnie sama wymiana wtrysków na 216, dała 130/280. jak chcesz, to dam Ci namiar na sprawdzonego faceta od wtrysków do VAG. a jakie auta da się objechać? jak "kierownik" ma trochę pojęcia do kręcenia fajerą, mieszania wajchami i deptania pedałów, to furaki za 150-200k PLN i więcej wymiękają przed poczciwą OctaviąBlack Pearl, Elegance & RS LOOK
@ by Tune-up Gdańsk
TDI VP++ i jeszcze rośnie
Antek
Komentarz
-
-
Ja bym Ci polecał, czego sam nie zrobiłem i żałuję wymienić chociaż wtryski na 216, 230 to wtedy na standardowym turbo i pompie można koło 160KM wyciągnąć.
Silnik silnikowi nie równy,jak hamowałem swoją to koleś przyjechał golfem 4 po programie i na papierze wyskoczyło mu 130km 298nm , silnik AHF, jednym wyskoczy 140km i 300nm innym mniej trzeba jechać i się zawirusować :diabelski_usmiech .Mnie się wydaje że najlepsza konfiguracja to awx+program i 150km będzie na ori wtryskach i zamkniesz się w 1600pln 8)
Komentarz
-
-
Coke moc to jakieś 142KMhttp://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=27260
Było: 110 KM 235NM
potem: 129KM 267Nm
Obecnie: 154KM 354NM
Komentarz
-
-
florek186 jak chcesz obejrzeć z bliska to daj znać. Jutro jadę do Gryfic. Mam ten sam IC co Walus i podobnie podłączony, choć może nie tak ładnie. Zderzak od RSa bez kratek umożliwia obejrzenie tego bez zdejmowania frontu.W Polsce nie ma kryzysu.
Kryzys jest w państwach, w których kiedyś był dobrobyt.
Komentarz
-
-
Udesky, szkoda że wcześniej nie wiedziałem ale mnie nie było ale z miłą chęcią bym popatrzał jak jest podłączone kiedy będziesz następnym razem?http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=27260
Było: 110 KM 235NM
potem: 129KM 267Nm
Obecnie: 154KM 354NM
Komentarz
-
Komentarz